Sposoby dostawy
Oferujemy do wyboru następujące opcje dostawy: za pośrednictwem Poczty Polskiej, Paczkomatów InPost, Kuriera FedEx, Kuriera Poltraf oraz odbiór osobisty w aptece. Ceny poszczególnych opcji dostawy prezentujemy w tabeli poniżej.
Dostawa przesyłek realizowana jest wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Rodzaj transportu
(czas dostawy**)
|
Zamówienie
do 250 zł
|
Zamówienie
250-450 zł
|
Zamówienie
powyżej 450 zł
|
Rekomendowany bezpieczny przewóz zamówienia bez względu na warunki atmosferyczne: upał ☀️ czy mróz ❄️.
|
Kurier Poltraf - grupa UPS Healthcare transport leków w temperaturze 15-25°C
(1 dzień**) |
19,90 zł |
17,90 zł |
9,90 zł |
|
Poczta Polska
(2 dni**) |
15,00 zł
|
9,00 zł
|
0,00 zł
|
|
Kurier FedEx
(1 dzień**) |
20,00 zł
|
15,00 zł
|
0,00 zł
|
|
Paczkomaty InPost*
(2 dni**) |
15,00 zł
|
15,00 zł
|
15,00 zł
|
|
Odbiór osobisty w aptece
(1 dzień**)
|
0,00 zł
|
0,00 zł
|
0,00 zł
|
Należy pamiętać, że na czas dostawy wpływa okres niezbędny na realizację zamówienia oraz czas, jaki potrzebuje przewoźnik na doręczenie przesyłki.
Czas realizacji zamówienia - czas od złożenia zamówienia przez Klienta, w jakim Sklep skompletuje zamówienie, do momentu przekazania przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy, uwzględniający wyłącznie dni robocze.
** Czas dostawy - czas jaki przewoźnik deklaruje, od momentu wysłania przesyłki do doręczenia, liczony wyłącznie z uwzględnieniem dni roboczych.
* Na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia Dz. U. z 2015 r. poz.481 oraz decyzji GIF-u, opcja wysyłki do Paczkomatów InPost jest niedostępna dla zamówień zawierających produkty lecznicze (leki OTC). Opcja ta jest automatycznie wyłączona podczas wyboru formy przesyłki, jeśli taki produkt znajdzie się koszyku Klienta.
|
Paczkę dostarcza specjalistyczny kurier Poltraf - grupa UPS Healthcare dysponujący profesjonalną flotą samochodów dostawczych z klimatyzowaną/ogrzewaną przestrzenią bagażową zapewniającą bezpieczny transport towarów wymagających kontroli temperatury bez względu na warunki atmosferyczne (upał czy mróz) w szczególności leków. Zamówienie przewożone jest w temperaturze 15-25°C i dostarczane zazwyczaj w kolejnym dniu roboczym po nadaniu. Kontakt z Biurem Obsługi Klienta POLTRAF możliwy pod numerem telefonu +48 71 315 32 25.
|
|
Paczkę dostarczy listonosz, otrzymasz awizo i odbierzesz ją w najbliższej placówce Poczty Polskiej lub odbierzesz w punkcie pocztowym lub pocztomacie. Dostawa trwa zazwyczaj 2 dni robocze. Dostawa trwa zazwyczaj 2 dni robocze. Śledzenie przesyłki tutaj. |
|
Paczkę dostarcza kurier zazwyczaj w kolejnym dniu roboczym po nadaniu. Kurier zwykle telefonuje, w celu ustalenia szczegółowego terminu doręczenia przesyłki. Śledzenie przesyłki tutaj.
|
|
Paczkę można odebrać w jednym z Paczkomatów InPost, gdzie trafia zazwyczaj następnego dnia po nadaniu. Śledzenie przesyłki tutaj.
|
|
Paczkę można odebrać w punkcie odbioru osobistego - Apteka Przyjazna Dla Pacjenta. Zamówienie jest zazwyczaj gotowe do odbioru w kolejnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia.
|
Formy płatności
Płatności za zamówienie można dokonać w jeden z podanych sposobów:
- płatność za pomocą serwisu Dotpay - na zasadach obowiązujących w serwisie
- płatność za pomocą przelewu bankowego - klient dokonuje wpłaty na konto bankowe uzupełniając blankiet według przedstawionego poniżej wzoru, klient uzupełnia pola zaznaczone na niebiesko (blankiet przelewu bankowego do pobrania tutaj).
|
FHU PRO-DENT
37-123 Handzlówka 5a
07 9177 0008 2001 0008 5850 0002
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
|